maandag 17 mei 2010

Sportlust - SVC '08 Penaltyreeks

11 opmerkingen:

  1. Rest van de samenvatting volgt nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontroerend beeld van mart die terugloopt naar de middenstip. Onbetaalbaar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luuk wat een held ben jij man! Prima penalty killer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie beelden, toch erg blij dat Jesper um erin schoot en dat ik niet meer aan de beurt kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na dit moois een ander mooi filmpje. Persoonlijk zou ik wat langer blijven liggen, maar goed..

    http://www.youtube.com/watch?v=WXQhEtexVPE&feature=player_embedded

    BeantwoordenVerwijderen
  6. filmpje werd mede mogelijk gemaakt door ullie.heeft.een.HD.camera & timo.heeft.oog.voor.emotie-tv.

    Wij spreken onze waardering uit voor de positieve reacties en daarmee de erkenning voor ons harde werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Check ook YouTube filmpje 'Penalty Jesper' gemaakt door Sjaak Vermeulen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://www.youtube.com/watch?v=h4oNm9MmGxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij is nu duidelijk te zien dat er eerst een windvlaag was waardoor de bal wegrolde net toen ik wilde trappen en dat er daarna ook nog eens een polletje in het veld zat. Ik kan er dus eigenlijk gewoon niks aan doen dat ik heb gemist. Het leek me ook al sterk dat ik "zomaar" een penalty zou missen. Moest wel ergens anders aan gelegen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mart ook zag ik in de herhaling een meeuw die op de bal scheet. Jou valt overduidelijk niks te verwijten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat de bal opzij rolde kwam gewoon door je aanloop Mart.

    BeantwoordenVerwijderen