maandag 17 mei 2010

Samenvatting Sportlust - SVC'08



Het begin is eigenlijk het einde...

8 opmerkingen:

  1. RVC'08? Reeuwijk makkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beslissingswedstrijd tussen ARC 2 en Sportlust 2 om een plek in de reserve hoofdklasse wordt zaterdag om 10.30 op het terrein van ESTO in Bodegraven gespeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10,30 lekker vroeg!!
    Zeker op verzoek van Mau??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunnen we wel mooi komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Versterking sportlust 1.

    Sportlust’46 heeft zich voor komend seizoen versterkt met Frank Verlaan, de aanvoerder van Argon(Zo)
    Frank Verlaan ,de 30-jarige centrale verdediger van de Mijdrechtse club, gaf in een eerder stadium aan niet meer de tijd te kunnen vrijmaken om in de topklasse te gaan acteren, en zodoende afscheid te gaan nemen van Argon.
    Martijn Knol, de technische man van Sportlust is uitermate blij met de komst van Verlaan. Een ijzersterke verdediger, die tactisch zeer sterk is, een uitstekend overzicht en een verlengstuk van een trainer in het veld.

    Ziek deze kerel is fucking goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet overdrijven! omdat hij veel jonge goede spelers om zich heen heeft bij Argon, presteert Frank Verlaan ook goed.

    Het is wel een aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoran Jankovic19 mei 2010 om 22:13

    Ik heb gehoord dat jullie op zoek zijn naar een nieuwe trainer voor volgend seizoen.
    Ik zie het wel zitten om terug te keren bij Sportlust.
    Voor diegene die mij niet kennen, ik ben Zoran Jankovic en ben ik het verleden trainer geweest van het 2e en de A1.

    p.s. ik heb een nieuwe partij voetbalschoenen op de kop kunnen tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mr Jankovic, mag ik je assistent zijn?

    BeantwoordenVerwijderen