maandag 26 mei 2008

Transfernieuws in de B-Selectie

Afscheid van Johnny Baars
Heb na wekenlang wikken en wegen het volgende besloten gisterenmiddag;
Komend seizoen zal ik niet meer voor Sportlust ’46 voetballen, maar voor V.V. Linschoten. De laatste tijd heb ik hierover nagedacht
en kwam ik erachter dat mijn gevoel zei dat ik terug wilde. Ondanks een gesprek vorige week met Patrick van Oudenallen en de
toezegging dat ik volgend jaar in de B-selectie zit, heb ik besloten weg te gaan. (ik zie het ook zeker niet zitten om in het 5e te moeten
gaan voetballen mocht ik amper of niet komen trainen).

Na 5 seizoenen Sportlust ’46 begon de uitdaging om weer voor Linschoten te gaan voetballen te kriebelen. De keuze is ook echt een
gevoelskwestie en dus niet dat ik weer in een 1ste elftal ofzo wil voetballen. Heb bijvoorbeeld niet eens met de hoofdtrainer van
Linschoten gepraat of ik in aanmerking kom voor het 1ste. Ik zie het aan het begin van het seizoen wel……

Ik moet zeggen heb een geweldige tijd gehad bij Sportlust ’46 (het vriendenteam in de A1, in het 1ste gespeeld en afgelopen jaren het
vriendenteam in 3-4e elftal), ondanks dat ik erg veel geblesseerd ben geweest!! Heb door Sportlust ’46 ook veel nieuwe vrienden gemaakt
en wil jullie ook zeker vaak blijven zien.

Hoop dat jullie mijn keuze beetje kunnen begrijpen..… en spreek jullie later!
Mzl John


Geruchten gaan ook dat Micheal Boere noodgedwongen moet verkassen naar de buurman Vep

8 opmerkingen:

  1. Hey John,
    Dat is jammer, maar een heel duidelijke verklaring. Mag ik je dan als cap van de B-selectie als eerste hartelijk danken voor je inzet, gezelligheid etc, etc.

    Jammer dat we niet meer als dodelijk centraal duo zullen opereren. Die paar keer ging lekker, ik meen Siveo uit en vorig jaar Linschoten uit.

    Succes bij Linschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Johnny,
    Jammer dat je vertrekt bij Sportlust'46 maar toch heb ik van je genoten van de A1 tot het 1ste. Het waren leuke jaren en ik weet zeker dat je nog wel een aantal keer langs komt!
    Veel succes bij Linschoten en ik zie je naam wel een paar keer in de krant verschijnen..
    Spreek je in BERN!!
    Ciaooo RonnieVo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg jammer Johnnyboy,

    We hadden volgend seizoen een ijzer sterk verdedigingsblok kunnen gaan vormen samen maar wens je veel succes bij Linschoten !

    Maar ook Boere weg dat is wel weer relaxed !

    Groeten, G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja jongens,

    Ik ga ook weg, ik ga naar Vep terug, dit heeft te maken met het feit dat ik naar alle waarschijnlijkheid op zaterdag moet gaan werken, en ook voor 31 mei moet beslissen anders kan ik helemaal nergens meer voetballen, en ik wil natuurlijk blijven voetballen.

    Ik heb het heel goed naar mijn zin gehad bij Sportlust, en bedank Maurice, Patrick en Johan voor het training geven en leiden van de B-selectie!

    En G, ik zal jou ook missen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. John,

    Jammer dat je weggaat, maar in mijn ogen is er geen betere reden om te vertrekken. Veel succes tussen die koeien.

    Mzzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van der Stok naar MSV’19

    MONTFOORT - Spits Charles van der Stok voetbalt volgend seizoen bij zondagvierdeklasser MSV’19 in Montfoort.
    Ook Mo Anbar en Mohammed Rakkoubi zijn volgend seizoen actief op sportpark Hofland, waar Jan van den Heuvel de nieuwe trainer wordt. Van den Heuvel was eerder trainer van Sportlust’46, de Woerdense club waar Van der Stok de laatste seizoenen speelde.

    ,,Ik vind het goed zo, al had ik het niveau van de eerste klasse nog wel aangekund. Ik voel me gewoon prettig onder Jan als trainer,’’ legt routinier Van der Stok uit. ,,Ik kon ook naar enkele andere clubs. Eersteklasser Montfoort heeft mij bijvoorbeeld wel vier keer gebeld, omdat die club spits Andy van Vliet ziet vertrekken naar hoofdklasser Geinoord. Ik heb echter voor MSV’19 gekozen.’’


    REACTIES Deze discussie is gesloten - het is niet mogelijk om op dit artikel te reageren
    Supporter montfoort,

    Niet te snel juichen MSV kom er aan met of zonder Bart en Max, ik zie je volgend seizoen langs de lijn en dan praten we over. of nou verstandig keus is om voor montfoort te kiezen dat vraag ik me af veel mensen onderschatten niveau van eersteklas ze hadden nog een seizoen bij MSV moeten rijpen maar ja dat is eigen keus net zoals die jongs die er voor gekozen hebben om bij MSV te komen voetbalen




    Ik weet dat aan je vreet jaloezie dat is een van de ergste ziekte die er maak kan bedenken wat Jan heeft bereikt daar kan jij alleen van dromen.
    Een speler die aantal jaren op hoog niveau gespeeld heeft dan is het lekker om ergens op een lager niveau af te bouwen, maar ja als je nooit op een hoog niveau gespeeld hebt zal je ook dat niet weten


    Er is maar 1 club met ambitie in Montfoort en dat is VVMontfoort.De 2 meest talentvolle spelers van MSV zijn dan ook bij Montfoort te bewonderen het nieuwe seizoen (Bart Roelofs , Max Verwey) en wij bij MSV moeten het doen met golddiggers.


    schijnt echt heel gezellig te zijn bij MSV....., het gaat niet om geld hoor als je van een 1e klasser met ambitie naar een 3e klasser gaat. Kan Jan weer pronken met zijn trainersstaat; ik word overal kampioen. GEK he :)



    Waar haalt MSV dat geld vandaan? Deze jongens hebben nog nergens voor niks gespeeld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. John,

    Wat zonde voor ons en de club! Maar je moet je gevoel achterna gaan. Als de beslissing met het hart is genomen krijg je er vast geen spijt van! Succes in ieder geval bij V.V. Linschoten, terug naar je roots!

    Ciao Joris van D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zaterdag: beslissingswedstrijd tussen Voorschoten 3 en DSO 2 op het terrein van RCL

    BeantwoordenVerwijderen