woensdag 7 mei 2008

Cieremans weg bij Sportlust

Sportlust'46 raakt een belangrijke kracht kwijt. Verdediger Maarten Cieremans heeft deze week te kennen gegeven alsnog te vertrekken. Cieremans zal volgend seizoen de clubkleuren verdedigen van voetbalvereniging Katwijk, uitkomend in de hoofdklasse A.

De zaterdageersteklasser uit Woerden betreurt het vertrek van Cieremans, die afgelopen seizoen al 1 keer per week trainde bij het Rotterdamse Excelsior. Sportlust´46 is Maarten Cieremans dankbaar voor zijn inzet in de afgelopen jaren en wenst hem het allerbeste.

11 opmerkingen:

  1. Daar gaat de laatste echte sportlust-speler van het eerste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt een plek voor Gé vrij bij het 1e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gé kan ook zo meedoen met het damesvoetbalteam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gehoord Ingmar naar VEP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat meen je niet! Waar is het officiële persbericht?
    Op de altijd-up-to-date www.sportlust46.nl staat het nieuws nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoorde dat Mau ook naar Vep gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Johan V. gaat het tweede doen samen met Bram H.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En Dolf A. gaat de flessen met water vullen bij het tweede

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De schorsing van Lennart staat op de site van de KNVB.
    Geen schorsingen voor Voorschoten 3 gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor diegene die dinsdag niet op trainen waren.

    Ik geef zaterdagavond een feestje omdat:
    - ik 9 mei jarig ben
    - ik mijn HBO-opleiding heb afgerond
    - ik ben gaan samenwonen
    - we hopelijk door zijn naar de 2e ronde in de na-competitie??

    Mijn nieuwe adres is:
    Spoorstraat 3
    2411 ED Bodegraven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, vierdubbel feest Luuk!!

    Ontbreken er nog zaken in jullie huis? Planten? Barbecue? Beertender?

    Denk er maar over, hoor ik het vanavond wel.

    BeantwoordenVerwijderen