zondag 1 april 2007

Dubbel verlies Voetbal Jongens

Een lekkere 10-klapper tegen Soccer Boys 3 van het vierde. Met 5x Rick K. en de gebruikelijke onmisbare megakansmisser van Rick vH. (mooi goedgemaakt overigens met een goaltje) En op het andere veld won Schoonhoven van Soccer Boys 2 met 2-3 waardoor het heel spannend wordt wie naast de nummer 2 in de competitie de overige perioden pakken. Sowieso geeft plek 3 daar nl. recht op. En twee van die kanshebbers moeten nog tegen de Jodan Boys! Het exacte schema is bekend gemaakt door KNVB:

7 april 1245 Be Fair - Sportlust
Kijk hier voor het verslag van de thuiswedstrijd.

weekje vrij

21 april
12:00 uur Soccer Boys - Sportlust (Vorige)
12:00 uur Schoonhoven - Jodan Boys
12:00 uur Rohda - Be Fair

28 april
12:45 uur Sportlust - Alphia (Vorige)
12:45 uur Jodan Boys - Rohda
12:45 uur Reeuwijk - Soccer Boys

En de stand aan kop is:
1 JODAN BOYS 20 44
2 SPORTLUST 19 38
3 SOCCER BOYS 20 33
4 ROHDA 20 33
5 SCHOONHOVEN 19 31

*In tegenstelling tot in de Eredivisie geldt het doelsaldo NIET bij gelijke stand, maar wordt het een beslissingswedstrijd.

4 opmerkingen:

  1. Knap staaltje planning en speurwerk staal. Ik ben er helemaal klaar voor. April word beslissings maand!! We moeten er alles aan doen om niet in de nacompetitie te komen! Gewoon kampioen worden. Die poesies van JodanBoys laten nog wel wat liggen!! Wij motte gewoon drie keer winnen ..
    As zaterdag gaan die schrale van be fair er aan!! wat hebben we de eerste wedstrijd tegen hun gedaan?? Ik zie net 6-0 ik kan me heel de wedstrijd niet meer herrineren!! thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfffoe, ik zou het ook niet meer weten, is al zo lang geleden. Zal vanavond het verslag van Sjaak even opzoeken en plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mannen, zo'n wedstrijd vergeet je toch niet...

    Hoe dan ook, 9 punten pakken en dan kan het nog een leuk einde van de maand worden.

    Eerst zaterdag knallen en dan kunnen we een biertje open maken (toch gratis hé als er iemand jarig is).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè magogolties hoor ik nou dat jullie gelijk gespeeld hebben?? pfff Be Fair mannen kom op zeg kan ik geeneens 1 weekendje meer weg ofzo shitttt ben er dinsdag weer bij kom ik jullie allemaal een schop voor je donder geven!!

    BeantwoordenVerwijderen