woensdag 18 april 2007

7 april 2007 Be Fair - Sportlust

Wederom een teleurstellende prestatie tegen een laaggeklasseerde tegenstander. In dit geval waren de zwartwitten uit Waddinxveen zelfs al gedegradeerd. Op een kurkdroog en hobbelig hoofdveld was de eerste aanval van de thuisploeg raak: 1-0. Een hoop strijd volgde van Sportlust en uit een mooie pass van Steven scoorde Niels de 1-1, maar verder was er weinig gevaar voor de Be Fair doelman.

De terechte donderspeech van Maurice in de rust had helaas geen effect. Een paar kansjes gecreerd maar voornamelijk onmachtig gepruts. Rik was zelfs zo gefrustreerd dat hij een late tackle met rood moest bekopen. Kampioenschap over en nog aan de bak om tweede te worden en kans te maken in de nacompetitie.

1-0 hark van Be Fair
1-1 Niels

5 opmerkingen:

  1. Sorry Staalie ik was er tegen Be Fair niet bij, voor de wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen de boys van Soccer heeft Raoul gemaakt, het schijnt dat ik daar wel bij was maar ja kan me niet meer goed herinneren haha..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie niet echt een reden om onze prestatie tegen be fair op papier te zetten.
    Niet over hebben en snel vergeten lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohja, was gezellig zaterdag gasten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pussy P had toch gescoord?? Maar ja het was een drama pot hoorde ik dus houden we er maar over op..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shit, ja nu je het zegt. Was in de war met die goal tegen Rohda. Zal het ff aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen