zondag 3 augustus 2008

1e training!

Maandagavond is het weer zover, de eerste training van het nieuwe seizoen. Ik zie op de brief staan start 20.00uur. Iedereen een beetje fit en zin? Voor ondergetekende is het meteen de laatste training voor een tijdje wegens vakantieverplichtingen elders.

De site zal dus door anderen geupdate dienen te worden, want ik lees graag vanuit Azie over de prestaties van de 'Tweede Selectie' in de voorbereiding. Als er mensen zijn die ook willen plaatsen , laat weten dan voeg ik je toe aan de publishers.

P.S. Allemaal Johan feliciteren, hij is nl. jarig.

19 opmerkingen:

  1. kan de rug van joris d nu al dromen...
    waarschijnlijk lopen derk en winston er net iets achter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zeg vanaf vandaag alleen maar molukse training ,rustig aan en niet veel lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. opa hoe oud ben je geworden vandaag? 80???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanavond gaat er weer geschopt worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk raken wie je raken kan, heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is vanaf vandaag "Opa Abraham"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mannen,

    Vergeet je loopschoenen niet vandaag!!!
    Het wetraveld is nog niet speelklaar.

    Mau

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mannen,

    Na het zien van de training van gisteren, zijn er een aantal jongens niet meer welkom.

    Bart, Ronald, Martijn en Derk hoeven zich niet meer te melden bij mij. Vanavond gaan de volgende vier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mannen, door omstandigheden op mn werk ben ik vanavond later bij sportlust. Dus Ron de Leeuw neemt de training over.

    Maurice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha en ik ga kapot van het lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mannen,

    Na het zien van de 2e training van het seizoen zijn er zoals gezegd nog 4 jongens die tot mijn spijt af moeten vallen.

    Dennis, Niels Palm, Danny en Mark hoeven zich niet meer te melden bij mij. Jullie lakse houding staat mij totaal niet aan.

    Hoop dat jullie mijn beslissing kunnen begrijpen.

    Donderdag zullen er nog 2 spelers afvallen voordat we met een vaste groep zullen starten van de eerste wedstrijd zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaahhhhh.... me kuiten ouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maurice,

    Wie zijn de afvallers??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Na de wedstrijden van afgelopen zaterdag lijkt me één afvaller duidelijk, geen discussie. Joris heeft zijn jaarlijkse goal namelijk al gemaakt. Dat betekent dat alle komende kansen die hij gaat krijgen niet doeltreffend zullen worden afgerond. Op dit niveau kan dat natuurlijk niet.

    Joris kan zich derhalve vanaf vandaag richten op de Olympische Marathon van Londen 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maurice, wat flik je me nu? Dat zijn toch geen afspraken. IK kreeg een basisplek in 2, omdat ik met mijn loopvermogen die dikke op 6 compenseer. Die is na twee sprintjes al kapot, zei je tegen mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joris, mond houden. Je kan nu eenmaal niet zo goed likken als die dikke nummer 6.

    BeantwoordenVerwijderen