maandag 25 februari 2008

Berkel 2 - Sportlust 3 0-1

Zaterdag 22 februari.

Op de fiets naar Sportlust’s om 9 uur s’ochtends, leek het erop dat het een prachtige voetbaldag ging worden. Aangekomen bij Berkel had het zonnetje ons in de steek gelaten en leek het erop dat deze ook niet meer ging schijnen. De kans om vandaag een periode te pakken was er wel maar toch leek het erop dat niemand daar echt daadwerkelijk in geloofde. De warming-up verliep goed, met goede inspeel ballen door de lucht en over de grond. De scheids floot op zijn fluit en de wedstrijd begon. Sportlust had al snel het overwicht in deze wedstrijd en bij Berkel gingen al snel de koppies hangen. Er werden een aantal kansen gecreëerd maar iedere keer ontbrak er net even wat scherpte voorin. Berkel kwam er totaal niet uit en speelde met 11 man op hun eigen helft. Sportlust bleef rustig en liet het balletje achterin rustig rollen waardoor het tempo van de wedstrijd erg laag was. Eén zeldzame keer kwam Berkel eruit maar verder dan 2 keer over passen konden de mannen uit Berkel en Rodenrijs niet wat regelmatig komische taferelen opleverde. Gelukkig was het 5 minuten voor rust een klutsbal die ingetikt werd door Rik Kramer 0-1.

In de rust vertelde de coach van Berkel hoe ongelukkig die was over zijn team en kregen we zowaar wat medelijden met de coach van Berkel. Ook na rust veranderde het slechte spel van de tegenstander niet en ging Sportlust 3 ook mee met hun spel. Er waren een aantal kansen voor Joris van Donkersgoed maar helaas kreeg hij ook deze week de bal er niet in. Ronald Voorbergen was ook nog dichtbij met een knap schot op de paal. Maurice ging wisselen en haalde de zwakspelende Rick van Hattem naar de kant en zo mocht Mark Post-Uiterweer zijn rentree maken in Sportlust 3. Ook Frank “the Tank” van Dongen & Derk Kelkensberg konden weer minuten maken. Alledrie vielen ze goed in. Na 90 minuten slecht voetbal vond de scheidsrechter het welletjes en won Sportlust 3 met 0-1.

Aangekomen bij Sportlust was het erg rustig aangezien er weinig thuis wedstrijden waren. Eigenlijk had niemand er vertrouwen in dat ARC 4 voor een stunt ging zorgen tegen WDS 2. Een aantal spelers gingen dus lekker naar huis om bij te komen van de wedstrijd. Rond 16:15 begon het toch bij iedereen te kriebelen en werd er toch maar even naar ARC gebeld. Helaas wisten ze daar nog niet de eindstand. 16:20 nog een keer bellen weer was er nog geen extra informatie over die wedstrijd bekent. 16:25 weer kregen we dezelfde vrouw aan de telefoon en chagrijnig antwoordde zei: “5-0” voor de zekerheid vroegen we het nog maar een keer en nog chagrijniger zei ze:” 5-0 en nu stoppen met bellen”!

Nadat het nieuws naar buiten was gekomen verzamelde iedereen zich weer bij Sportlust en kon de kurk van de champagne af. Uiteindelijk werd weer een hele gezellige middag en hopen we dat we aan het einde van het seizoen weer voor een mooie stunt gaan zorgen!

0-1 Rik Kramer

21 opmerkingen:

  1. Mooi stukje vriend!
    Hoop dat iedereen lekker genoten heeft van het weekend!
    Lekkere prestatie mannen toch nog ineens die periode pakken in een wedstrijd waarin we zo slecht spelen!!
    Lekkere weer die contributie eruit halen.. Ik zie jullie dinsdag weer mannen.!
    Want we moeten weer goed trainen aankomende zaterdag namelijk ARC4 uit.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die opa's geef k een pak slaag letterlijk en figuurlijk gheghe ;)

    net als bij de thuis wedstrijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom wordt ik niet genoemd>?

    Ik speelde pas belabberd

    Maar in het 4e liet k wel weer zien wat ik waard was met de nadruk op "was" trouwens Gerhart---> die was he die mag je wel eens beter doen want me broekie WAS nog steeds vies voordat ik ook maar een stap uit de kleedkamer had gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan ga je toch lekker de rest van het seizoen in het 4e ballen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja winston ga jij maar lekker naar het 4e

    BeantwoordenVerwijderen
  6. winston als je het bij sportlust 3 niet waar kan maken en in het 4e wel kom dan maar met mij mee naar MSV

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jongens willen jullie even normaal praten over mijn vriend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waarom wordt mijn rentree niet vermeld???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooruit heb het aangepast voor je Derkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doelde eigelijk op mijn afwezigheid van bijna 1 jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welke paardenlul zit nou toch telkens mijn naam te misbruiken als ik erachter kom wie kan ie lachen op de training !!!

    Heb trouwens een dikke verrotte lip !!! NIET NORMAAL !!!

    Greetingzz, G.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ZOrg ff dat je lieve moeder Witte reus koopt voor onze broekjes dan kunnen we zaterdag weer fris en fruitig op het veld van ARC verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leest weer lekker weg.
    Al gezien dat we hier ook geplugd worden Sportlust46

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HAhahaha, als je wilt weten waarom WDS 5-0 pak kreeg kijk hier!
    Boeren horen niet in Amsterdam.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er wel leuk uit. Maar ik heb liever toch weekendje weg!! (is blijkbaar ook veel effectiever)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaarne wil ik jullie bij deze uitnodigen voor de talentendagen van MSV '19 te Montfoort. Deze talentendagen zullen plaatsvinden op zaterdag 15 maart en zondag 16 maart. Deze talentendagen zullen geheel in het teken staan van het samenstellen van het nieuwe eerste elftal van MSV '19. Aangezien er voldoende talent in jullie groep rondloopt en er nu de mogelijkheid bestaat om eens in een eerste elftal te spelen is dit natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
    Ik zie jullie graag op bovengenoemde data om 17:00 verschijnen. Vriendelijke groet, J.A.W. v/d Heuvel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk dat ik het maar weer eens ga proberen. Net zoals ik het ook bij Rijstreek heb geprobeerd.

    Tot 15 maart Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He paardelul zoek je ook een grensie bij dat MSV en krijg ik daar ook centen voor waar ik leuke dingen van kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Uitslagen laatste speelronde
    Datum Wedstrijd Uitslag Bijzonderheden
    17 1-3-2008 ARC 4 - Sportlust '46 3 0 - 5
    17 1-3-2008 Be Fair 2 - Jodan Boys 3 - afgelast 1/3
    17 1-3-2008 Spirit 3 - Berkel 2 5 - 2
    17 1-3-2008 DSVP 2 - Forum Sport 3 7 - 0
    17 1-3-2008 Leonidas 2 - Vitesse Delft 3 - afgelast 1/3
    17 1-3-2008 WDS 2 - Zevenhoven 2 1 - 1

    BeantwoordenVerwijderen
  20. niet nu al alle uitslagen op de blogspot zetten.

    wat een wedstrijd wat heb ik genoten van jullie mannen

    tot volgende week

    BeantwoordenVerwijderen