zaterdag 16 februari 2008

Sportlust '46 3 Be Fair 2 3 - 2

Na de teleurstelling van vorige week waren de mannen van 3 extra gemotiveerd om thuis te winnen. De opstelling had noodgedwongen weer wat wijzigingen ondergaan, met name de verdediging kon voorzien worden van het predikaat 'gelegenheids' met naast de cap Guy, Arjan en Steven. De start was dan ook rommelig en nadat Ullie met een schijnbaar stevige blessure het veld moest verlaten (verdienstelijk vervangen door Dennis B.) kwamen de bezoekers zelfs over de middenlijn. Het enige schot op doel werd door Luuk verkeerd ingeschat, door het zeldzame foutje: 0-1. Hierna startte de belegering van het BeFair doel, maar de keeper had een superdag, eenmaal gepasseerd door Rik werd hij op de lijn te hulp geschoten door een verdediger.

De tweede helft begon nog voortvarender door Sportlust. De 1-1 hing in de lucht, uiteindelijk was het Winston die ervoor tekende. De onmogelijke 2-1 van Rick volgde vrij vlotjes uit een corner, de wedstrijd was gespeeld, BeFair had niets in te brengen. Talloze grote kansen volgden, maar werden niet benut. Speciale vermelding voor het 'opendoeltje'van Rick. En dan treedt toch die oude voetbalwet op van het aan de andere kant vallen. Zonder echt gevaarlijk te worden kwam Be Fair vlak voor tijd op 2-2 uit een zondagsschot. Oef tegenslag, BeFair dacht zelfs te kunnen winnen en verwaarloosde de verdediging. Ronald profiteerde via een solo en gaf Rick vH een zelfs voor hem niet te missen kans: 3-2! Ontlading was groot, 3 punten erbij, koploper WDS en concurrent DSVP verloren, mooi weekend.


0-1 BeFair geluksvogel 1
1-1 nummer11
2-1 Rick vH
2-2 BeFair geluksvogel 2
3-2 Rick vH

Uitslagen
16-02-08 Vitesse Delft 3 WDS 2 2 - 1
16-02-08 Jodan Boys 3 Spirit 3 3 - 0
16-02-08 Forum Sport 3 Leonidas 2 0 - 1
16-02-08 Sportlust '46 3 Be Fair 2 3 - 2
16-02-08 Berkel 2 DSVP 2 1 - 0
16-02-08 Zevenhoven 2 ARC 4 4 - 1


# Elftal G W GL V P
1. WDS 2 15 10 2 3 32
2. Jodan Boys 3 13 10 1 2 31
3. Sportlust '46 3 15 8 4 3 28
4. DSVP 2 14 8 1 5 25
5. Leonidas 2 14 8 1 5 25
6. Vitesse Delft 3 15 7 3 5 24
7. Zevenhoven 2 15 6 2 7 20
8. ARC 4 14 5 2 7 17
9. Spirit 3 13 4 3 6 15
10. Be Fair 2 13 4 1 8 13
11. Berkel 2 15 2 2 11 8
12. Forum Sport 3 14 2 0 12 6

22 opmerkingen:

  1. is er geen duidelijkere stand beschikbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar zijn die oh zo fijne samenvattingen gebleven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kunnen we nog kampioen worden!?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ullie is dood...Rick en ik zoeken dus een nieuwe huisgenoot..? Interesse bel 0651542987..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik wil wel een lekker plekje in jullie huis. Maar dan wil ik wel de 1e 4 maanden gratis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ullie kan je nog wel rijden zaterdag??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey opa sorry man ben dood helaas misschien kaas??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet liegen Ullie je zit gewoon naast me op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mag ik jullie complimenteren met de geweldige sfeer binnen de B-selectie! Jong en oud kunnen het uitstekend met elkaar vinden.
    Jullie hebben een groep om jaloers op te zijn. (p.s. Martijn, Derk, Kaasie, Rick1, Rick2, Ronald, Winston, Joris, Luuk, Arjan, Guy, Gerhart, Raoul kunne jullie dinsdag en donderdag meetrainen en zaterdag meespelen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow sorry een klein foutje...Gerhart, of jij zaterdag met het 11e mee wil doen, die zoeken namelijk nog een technische middenvelder die het spel kan verdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eej Alex,

    Sorry man maar van deze jongens blijf je af...anders heb je een probleem. en met deze neger wil je geen ruzie hebben vriend... wholla ik sla he ik sla hard tozz ik steek je weet jongen don't fuck with a nigga course the nigga will vind you en hunt ya'll down like a dogg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jongens/vrienden?

    Ik wil even gebruik maken van dit moment om jullie te bedanken voor de steun die jullie mij gaven bij mijn debuut in het 3de. Als dank hiervoor geef ik zaterdag een striptease show alleen voor jullie vlak voor de wedstrijd. be there and enjoy ;) -kiss-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie loopt er onder mijn naam te kutten want ik kan namelijk alleen anoniem reageren dus als er een reactie is met Gé zei... is ie dus niet van mij !!!!

    Groeten Gerhart

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wie loopt er onder mijn naam te kutten want ik kan namelijk alleen anoniem reageren dus als er een reactie is met Gé zei... is ie dus niet van mij !!!!

    Groeten Gerhart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. http://link.marktplaats.nl/148370523

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Groeten van mij! Ik sta links op de foto: http://www.sgaappie.nl/ce_photo/html/image.html?imageUrl=../../mediapool/57/578105/images/van_alles/Walzicht_19Jan_08/SA400002.JPG&width=640&height=480&bgSoundUrl=../../&bgSoundLoop=true&soundPath=../../sound

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry t was deze link:
    http://www.sgaappie.nl/ce_photo/html/image.html?imageUrl=../../mediapool/57/578105/images/van_alles/Walzicht_19Jan_08/SA400001.JPG&width=640&height=480&bgSoundUrl=../../&bgSoundLoop=true&soundPath=../../sound

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey spammers, allen ff 2 euro meenemen vanavond

    BeantwoordenVerwijderen