woensdag 4 juni 2008

Donderdagavond Voetbal

Mannen,

Is het een idee om, op verzoek van Wouter de Ridder (deze jongen heeft uitstekende ideeën, maar mist wat organisatorische capaciteiten), elke donderdag een pot te voetballen? Grote partij! Bij minder animo iets van tienen, afvalrace of 16’en?
Locatie: Sportlust.
Tijdstip: 19:30uur, ik denk dat eenieder dan z’n prakkie naar binnen heb gewerkt?

Ik neem aan dat vanwege het EK wat minder animo zal zijn, maar dan gaan we na het EK gewoon weer verder!

Na het voetbal kunnen we eventueel met de hele groep nog effe een Arie pakken ofzo?

Ik hoor het graag!

Dus iedereen die zin heeft en een bal kan raken is welkom

Ronald van Oudenallen

17 opmerkingen:

  1. Hoogst waarschijnlijk ben ik er ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeker van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed plan! daarna ff naar Arie. Ben erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk. Ik ben er ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als er zoveel animo is kom ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo das mooi! FC Anoniem met 11 spelers tegen ...........?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben er niet tonight, maar van de zomer zeker wel een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Frenky loopt weer te kloten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lelijke pot voetbal zeg: Roemenie - Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen