woensdag 23 januari 2008

Nieuwe data afgelaste programma's

Kun je rekening mee houden als je nog een vakantie moet plannen:

Door de algehele afgelasting in het weekend van 19 en 20 januari is de speeldagenkalender aangepast. Het afgelaste programma van 19 en 20 januari zal in zijn geheel naar het weekend van 23 en 24 februari worden verschoven.
In eerste instantie stond hier het inhaalprogramma van de categorie B, junioren en senioren, van 12 januari gepland. Deze zal nu verschoven worden naar zaterdag 1 maart. De pupillen blijven deze dag vrij om hen de gelegenheid te bieden aan het straatvoetbal deel te nemen.

15 opmerkingen:

  1. sorry, dan heb ik vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook niet. Ben weekendje weg. Gr Ronald V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas heb ik dan een familieweekendje...., Raoul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je raad het al.... Ik ga in die week met school skien. Excuses Bartje van O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het goed is zijn de politiestakingen dan over en heb ik weer weekenddienst. Gegroet, Mathijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er toch altijd al weinig, maar dan ook niet van de partij. See Yah, Niels P.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik moet overwerken in de bouw; Het is druk,

    Sorry, Big kreek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dan een weekendje kaasproeven in Frankrijk. Ben er dus ook niet... Steven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry, ben der ook niet. Moet straatvoetballen met m'n matties.

    Gerhard

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://www.dongencity.nl/e107_plugins/autogallery/Gallery/Janssen%20&%20Janssen/2008/01%20januari/11%20januari/IMGP0110.jpg

    ff braken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt mij dat deze grappenmakerij maar door 1 iemand gedaan kan zijn...

    Frank van D.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Frank niet m'n grappen stelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey mannen weet iemand hoe laat we aanwezig moeten zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sorry ben niet zo creatief jongen!!maar vind het daarentgen wel grappig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klootzakken wanneer onthouden jullie nou eens datje Gerhart met een T schrijft !!!!

    Gegroet,

    Gerhart

    BeantwoordenVerwijderen