maandag 11 juni 2007

BBQ arrangements

Om het seizoen af te sluiten en misschien vast voor uit te blikken dus zaterdag a.s. 16 juni een gezellig hapje en drankje.

Met iedereen van de B-selectie vanaf 17.00 uur tot een uurtje of 2300 van harte welkom in de tuin van de familie Kelkensberg op Geestdorp 4a naast garage Koning. Ook als je niet de hele avond kan zou het toch leuk zijn om even de neus te laten zien. Zegt het voort aan lieden die dit misschien niet meer lezen, ik heb niet al jullie telefoonnummers.

Gelieve 15 euro mee te brengen.

Het voedsel is reeds geregeld, de drank nog niet, wie kan me vrijdagavond ff helpen?
Weersverwachting is niet denderend, heeft er iemand nog een oude partytent ofzo?

14 opmerkingen:

  1. zo derk dus daar doe je beetje die panna`s en akka`s oefenen samen met je kleine broertjes....ik heb geen partytent,geen drank en geen geld ,dus sorry kan niet helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er een kruk vrije oprit?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.servicebutler.nl/index2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kunnen we die ochtend weer een lekker potje 16 meter spelen..!! Ik moet even kijken of ik kan helpen vrijdagavond.. Als ik kan zal ik je even bellen Staal, het gaat om het sjouwen van de drank toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjouwen, niet drinken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet niet of ik er zaterdag kan wezen ga namelijk naar Nederland - Belgie maar dat merken jullie vanzelf wel !

    Groeten,

    G.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staal, ik bel je nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Komt die snuivert uit Oudewater ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was net in de C1000 en zag daar tot mijn genoegen, HEINEKEN KRATTEN in de aanbieding..!! Beter kan het niet toch, als het maar geen Grolsch wordt, zoals met de party die we in de A1 hadden..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik meld me ff af jongens, vrijdag vlieg ik naar Californie.
    Niet te dronken naar huis allemaal he, zou ik ook nooit doen.

    Joris V.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohja, ik wil natuurlijk wel de filmpjes van de 2-0 en van Lorenzo zien voor ik wegga he. Beetje opschieten Jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Partytenten al gereed?

    Regen opkomst........!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. woehoee me kop gaat eraf! RUBY RUBY RUBY RUBY RUBY

    BeantwoordenVerwijderen