donderdag 18 juni 2009

Tourmanager 2009

De voetbalvelden zijn gesloten, de maand Juli komt eraan. Het is weer de tijd voor het mooiste sportevenement van het jaar: Le Tour de France.

Zoals elk jaar is er de mogelijkheid om mee te spelen met Tourmanager 2009.
De hoofdprijs, aangeboden door Sport1 is een VIP-arrangement naar de start van de Vuelta'09 in Assen.

Maar er kan natuurlijk ook gestreden worden om de eer van beste wielerkenner van Sportlust'46. Schrijf je in en neem deel aan de Sportlust'46 subleague.

Sportlust'46 subleague
login: sportlust
wachtwoord: woerden

5 opmerkingen:

  1. Jaaaaa hier zat ik op te wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiste sportevenement van het jaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zaterdag 4 juli om 11.00 voetballen op het kunstgras !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat er al een paar mensen topteams hebben gemaakt. Met renners als Valverde, Knaven en Allan Davis verwacht ik vooral veel Mark Post.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha ik kan je vertellen dat ik er totaal geen ene reet verstand van heb, maar ik had toch wel effe Cavendish of iets in mijn ploeg zitten en die heeft de 1e etappe gewonnen. Erg knap van mezelf :)

    maar ik verwacht de steun van mijn renners, dat ze me niet in de steek laten

    BeantwoordenVerwijderen