zondag 12 augustus 2007

Eerste pot en vakantiefoto

Na een week trainen is nu ook de eerste oefenpot achter de rug. 2-1 verlies tegen prima tegenstander 1e klasser VRC 2 . Dinsdag weer een tegen Nieuwerkerk 3, ze spelen res. 2e op zondag en zeer waarschijnlijk op kunstgras.

Van Johan kreeg ik fotootjes door van zijn vakantie in het gekregen Ajax-shirt. Ziet er goed uit daar! Van de Wiel Coerver dvds heb ik trouwens nog niets terug gezien in de trainingsvormen, maar misschien komt dat nog....



8 opmerkingen:

  1. Denk dat we na deze nederlaag niet meer met kerst kampioen zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha Wat lees ik nu?? 9-0 verloren?? Dit zou met de sterkhouders van het 4e (ik noem een Jantje, Lorenzo en Thijssie) nooit gebeurt zijn!!

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what the fuck????dit is niet normaal mannen!!!ik zeg voortaan meer looptrainigen voor de manne mau!!! h.simons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe laat aanwezig morgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat zou ik ook wel willen weten.

    BeantwoordenVerwijderen